جلسه مشترک هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید استان با اعضای هیئت های اندیشه ورز بسیج فرهنگیان و بسیج طلاب استان

استان زنجان

جلسه مشترک هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید استان با اعضای هیئت های اندیشه ورز بسیج فرهنگیان و بسیج طلاب استان

عمل به وظایف اجتماعی از طرف اساتید و فرهنگیان، بالا بردن بصیرت و بینش دینی و اعتقادی نخبگان، حرکت در مسیر تحقق شعار سال و فرامین رهبری انقلاب، اهمیت پرداختن به مسائل تربیتی و ارائه راه حل های علمی برای اساتید و فرهنگیان یک عمل ضروری می باشد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان، دفتر مرکزی بسیج اساتید استان زنجان برگزار نمود؛

جلسه مشترک هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید استان با اعضای هیئت های اندیشه ورز بسیج فرهنگیان و بسیج طلاب استان به مناسبت هفته معلم در روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در محل اتاق جلسات کنفرانس دانشگاه آزاد واحد زنجان شعبه اعتمادیه با حضور جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان، وهب جعفریان رئیس بسیج اساتید استان، یوسف دولتیاری رئیس بسیج فرهنگیان استان، علی ناصر از اعضای هئیت اندیشه ورز بسیج طلاب استان، یوسف اسمعیل پور جانشین بسیج اساتید و اعضای هیئت اندیشه ورز دو سازمان طبق لیست پیوستی، برگزار شد.

.

این جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید شروع و عباس قنبری رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید به عنوان میزبان جلسه خیر مقدم گویی و تشکر از حضور اعضا را بیان و سپس جانشین بسیج اساتید استان ضمن عرض تبریک مناسبت های مذهبی و هفته گرامیداشت معلم به فلسفه تشکیل جلسه و ضرورت فعالسازی چنین جلسات تعاملی در راستای استفاده از اندیشه ها، عقاید و نظرات اعضای هیئت های اندیشه ورز در راستای احصای مسائل و مشکلات تعلیم و تربیت و چالش های آن در مدارس و دانشگاه ها و ارائه راه حل های علمی و منطقی و هدایت موضوعات پایان نامه های اساتید به این سمت پرداخت.

.

در ادامه رئیس بسیج فرهنگیان استان مطالبی در خصوص: ضرورت تعامل اساتید و فرهنگیان، مشترک بودن دغدغه ها و چالش های تعلیم وتربیت، مشکلات اجرای کلاس های مجازی، داشتن سواد رسانه ای و تولید محتوا و مقابله با شبهه افکنی در فضای مجازی پرداخت.

و در ادامه با مدیریت دبیر جلسه اعضای حاضر به بیان نظرات، پیشنهادات به شرح ذیل پرداختند:

◀️حاج آقا ناصر از بسیج طلاب :

ضرورت افزایش تعداد وکم کردن فاصله بین جلسات مشترک هیئت ها، تعیین یک موضوع و اخذ نظرات دوستان وحضور اعضا با آمادگی کامل و اطلاعات قوی.

◀️مرتضی هیودی از بسیج اساتید :

ضرورت پرداختن به مسائل اقتصادی، اهمیت قائل شدن به خروجی جلسات داشتن اهرم اجرایی برای پیگیری مشکلات از مسئولین و حل المسئله ای حرکت کردن جلسات.

◀️امیر نظری از بسیج فرهنگیان:

لزوم برنامه ریزی برای دروس کاربردی و با کیفیت دانشگاهی و مدارس، تلاش برای نزدیک کردن صنعت و مراکز تحصیلی و تربیت افراد ماهر و توانمند برای جامعه.

◀️فرید اسماعیلی از بسیج اساتید:

اهمیت عدالت آموزشی در بین کلیه آحاد جامعه تلاش برای ارائه آموزش های مهارتی و کاربردی حذف محتوای آموزشی فاقد کارایی و تحول در محتوای دروس دانشگاهی و مدارس استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان فرهنگی در پژوهش و تحقیقات علوم تربیتی.

.

◀️وهب جعفریان از بسیج اساتید:

ضرورت عمل به وظایف اجتماعی از طرف اساتید و فرهنگیان، ضرورت بالا بردن بصیرت و بینش دینی و اعتقادی نخبگان، ضرورت حرکت در مسیر تحقق شعار سال و فرامین رهبری انقلاب، اهمیت پرداختن به مسائل تربیتی و ارائه راه حل های علمی ومنطقی.

◀️حسین میرزایی از بسیج فرهنگیان:

ضعف الگو برداری نظام تعلیم و تربیت کشور از آموزش و پرورش فرانسه و غرب و نیاز به تحول در این نظام برای تحقق دانشگاه ها و مدارس اسلامی و تربیت فرهیختگان جهادی و ارزشی، بررسی مطالبات فرهنگیان از قبیل مشکلات معیشتی و تحقق رتبه بندی فرهنگیان از طریق مسئولین ذیربط و ضرورت استفاده از فضای مجازی و نرم افزارهای ارتقا یافته شده برای ارائه دروس مدرسه ای و دانشگاهی در بستر فضای مجازی با امکانات بهتر و کیفیت خوب.

◀️عباس قنبری از بسیج اساتید:

ضمن تشکر از حسن اعتماد دفتر مرکزی بسیج اساتید استان در انتخاب ایشان به عنوان مسئول هیئت اندیشه ورز بر ضرورت پرداختن به مسائل و مشکلات اقتصادی شهرک های صنعتی تولید، اشتغال آفرینی و تولیدات دانش بنیان و ارائه راهکار های عملی و منطقی برای حل مسائل آن ها و برگزاری جلسات تعاملی با فرهیختگان و تولید کنندگان استانی.

.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.