جلسه تکریم و معارفه مسئول جدید دانشگاه پیام نور واحد زنجان

استان زنجان
کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور واحد زنجان برگزار کرد.

جلسه تکریم و معارفه مسئول جدید دانشگاه پیام نور واحد زنجان

تلاش برای بالا بردن کارکرد اجتماعی دانشگاه و پررنگ کردن تصمیم سازی در مدیریت جامعه و مرجع علمی بودن برای دانشگاه ها یک امر ضروری است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان، مراسم تکریم و معارفه ی رئیس دانشگاه پیام نور واحد زنجان برگزار گردید.

این جلسه در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن همایش شهید چمران با حضور نماینده امور دانشگاه های پیام نور در مجلس، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان، رئسای واحدهای استانی پیام نور، مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه، پیشکسوتان دانشگاه پیام نور، مسئول،جانشین و معاون فرهنگی دفتر مرکزی بسیج اساتید استان، اساتید و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.

.

.

در ابتدای جلسه علی محمدی مدیر تکریم شده به ارائه گزارشی از عملکرد خود و اقدامات صورت گرفته در طول ۶ سال مدیریت خود بیان نمود.

 

.

 

و در ادامه سخنران ویژه مراسم معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با اشاره به مناسبت های پیش رو از قبیل سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و همچنین نزدیکی سالگرد ارتحال امام(ره) و ضرورت برنامه ریزی برای اجرای مراسمات مطلوب و ضمن اشاره کوتاه به وضعیت کنونی کشور و اقدامات اقتصادی دولت به بیان سختی های دوران مدیریت علی محمدی در مسئولیت دانشگاه با وجود کمبودهای مالی و اعتباری اشاره نمود و همچنین ضمن اشاره کوتاه به مقام معلم و استاد به مواردی از قبیل: تلاش برای پیشرفت علمی دانشگاه ها، حل مسائل جامعه، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و شعار سال پرداخت.

.

و در ادامه برنامه عنایت اله شامی ضمن تشکر از زحمات مدیر قبلی و آرزوی موفقیت برای رویا کرمی مسئول جدید دانشگاه به ضرورت تلاش برای بالا بردن کارکرد اجتماعی دانشگاه و پررنگ کردن تصمیم سازی در مدیریت جامعه و مرجع علمی بودن اشاره کرد. 

 

.

 

و سپس رویا کرمی مسئول جدید دانشگاه پیام نور واحد زنجان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضار و تقدیر از زحمات تمام رئسای قبلی دانشگاه به بیان برنامه های خود در زمینه تعامل هم افزا با مسئولین استانی، بالا بردن اقدامات پژوهشی، و تلاش برای حرکت های پررنگ و تاثیر گذار در جهاد تبیین و حل مسائل جامعه سخنانی را ایراد فرمود.

و در پایان بعد از صحبت های کوتاه و جمع بندی کریمی ن نماینده امور دانشگاه های کشور در مجلس با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تلاش های علی محمدی مسئول قبلی تقدیر گردید و حکم سرپرستی رویا کرمی قرائت و اهدا شد.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.