دیدار جمعی از اعضای شورای دفتر بسیج اساتید استان با سردار فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

استان زنجان
دفتر مرکزی بسیج اساتید استان زنجان برگزار نمود؛

دیدار جمعی از اعضای شورای دفتر بسیج اساتید استان با سردار فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

سردار کرمی: مسئولین دولتی و ادارات بایستی قدردان چنین ملت فهیم و همیشه در صحنه باشند و در راستای حل مشکلات آن ها جهاد کنند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان، دفتر مرکزی بسیج اساتید استان زنجان برگزار نمود؛

 

دیدار جمعی از اعضای شورای دفتر بسیج اساتید استان با سردار فرماندهی محترم سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان 

 

این دیدار به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع) مصادف با روز پاسدار و حضرت ابوالفضل العباس (ع) مصادف با روز جانباز بر گزار گردید. این دیدار به صورت مشترک با حضور اعضا، رئیس و معانین حوزه علمیه امام صادق (ع) استان زنجان برگزار شد. 

در ابتدای جلسه سید احمد موسوی معاون بررسی و تحلیل سازمان ضمن اشاره به حلول ماه مبارک شعبان به بیان تبریک مناسبت های روز پاسدار و جانباز پرداخته و برای موفقیت هیئت ریسه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و سایر کارکنان سبز پوش حریم ولایت آرزوی سعادت و موفقیت در اهداف والای نظام و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی نمود. 

در ادامه جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان زنجان ضمن عرض تبریک اعیاد و خوشامدگویی به اعضای حاضر در جلسه و ابراز خرسندی از حضور مشترک اساتید حوزه علمیه و دانشگاه مطالبی در خصوص اهمیت تلاش شبانه روزی این عزیزان در راستای تربیت جوانان این مرزو بوم بیان نمود و اظهار داشت که نقش شما خصوصا با فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) در مورد جهاد تبیین مضاعف گردیده و همه شما باید در راستای تحقق عملی کردن این فریضه تلاش کنید تا امید آفرینی و تبیین را برای دانشجویان و طلبه های جوان ایجاد نمایید. در پایان با اشاره به حوادث ماه‌های گذشته و نقشه شوم دشمنان نظام برای ایجاد آشوب در کشور خصوصا کشاندن محیط های علمی به فضای غیر علمی اشاره و حضور میلیونی مردم در ۱۳ آبان و ۲۲بهمن ماه را خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان دانستند و تذکر دادند که مسئولین دولتی و ادارات بایستی قدردان چنین ملت فهیم و همیشه در صحنه باشند و در راستای حل مشکلات آن ها جهاد کنند. 

انتهای پیام/  

جهاد

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.