اردوی پیشرفت علمی - بازدید از شرکت صنعتی مینو خرمدره

استان زنجان
کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای ابهر برگزار نمود؛

اردوی پیشرفت علمی - بازدید از شرکت صنعتی مینو خرمدره

شرکت بزرگ مینو به عنوان افتخاری برای کشور در عرصه کارآفرینی، تولید، صادرات و ایجاد امید آفرینی در بین مردم شهرستان و استان می باشد که یکی از اهداف اجرای چنین اردو های پیشرفت برای اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها تبیین این چنین دست آوردهاست.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان، کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای ابهر برگزار نمود؛

 

اردوی پیشرفت علمی - بازدید از شرکت صنعتی مینو خرمدره 

 

این بازدید در مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ با حضور مهدی صبوری سرپرست دانشگاه، جمعی از اساتید دانشگاه و مهدی یوسفیان مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه حضور داشتند. 

در ابتدا نشستی با مدیر فنی و تکنسین شرکت مینو برگزار گردید. طی این نشست مهدی صبوری ضمن تشکر از مدیران شرکت از ابراز لطف و ایجاد شرایط حضور اساتید برای بازدید و آشنایی با مراحل تولیدات و بسته بندی شرکت بزرگ مینو که به عنوان افتخاری برای کشور در عرصه کارآفرینی، تولید، صادرات و ایجاد امید آفرینی در بین مردم شهرستان و استان که یکی از اهداف اجرای چنین اردو های پیشرفت برای اساتید و دانشجویان دانشگاه‌هاست، اشاره و نیز ابراز خرسندی از این دیدار به معرفی دانشگاه فنی و حرفه ای و نیز رشته های تحصیلی دانشگاه پرداختند و خواستار همکاری و تعامل با شرکت در امر برگزاری کارگاه های آموزشی و همچنین بحث حضور دانشجویان دانشکده به عنوان کارآموز شدند. ایشان در ادامه به موضوع کارآفرینی نیز اشاره نموده و حضور دانشجویان و اساتید را به عنوان عاملی مهم در راستای بهره گیری از تجربیات مدیران و کارشناسان فنی شرکت برشمردند. 

 

جهاد

 

در ادامه مهندس کمالی مدیر فنی و تکنسین شرکت مینو خرمدره نیز با ابراز خشنودی از حضور اعضای علمی دانشکده ضمن ارائه گزارشی کامل از روند تولیدات شرکت مینو، گزارشی از وضعیت تامین نیاز شهرستان ،استان و کشور وهمچنین تامین نیازهای کشورهای خارجی و صادرات تولیدات شرکت، تعداد نیروهای شاغل مستقیم و غیر مستقیم، ایجاد ارتباط و تعامل با دانشکده در امر برگزاری دوره های آموزشی و همکاری های پژوهشی و تحقیقاتی و ضرورت حمایت از جشنواره های استارآپی بیان نمودند.

در پایان نیز سرپرست دانشگاه، مسئولین و اساتید دانشگاه به همراه مدیران شرکت از بخش های مختلف و همچنین تولیدات شرکت مینو بازدید بعمل آوردند. 

انتهای پیام/  

 

جهاد

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.