اردوی راهیان پیشرفت علمی - بازدید از شرکت رسا لوله پاسارگاد

استان زنجان
کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور ابهر برگزار نمود؛

اردوی راهیان پیشرفت علمی - بازدید از شرکت رسا لوله پاسارگاد

ابراهیمی مدیر عامل شرکت رسا لوله پاسارگاد با عرض خوش آمدگویی به حاضرین، توضیحاتی مبنی بر روند تولید و صدور محصولات ارائه نمود.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان، کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز ابهر برگزار نمود؛

 

اردوی راهیان پیشرفت علمی - بازدید از شرکت رسا لوله پاسارگاد 

 

این بازدید در مورخه ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ با حضور محمدرضا پورهروی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ابهر، به همراه وحید عزیزخانی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه و جمعی از اساتید بسیجی به عمل آمد. 

در ابتدای این بازدید محمدرضا پورهروی به اهمیت نقش اساتید و ارتباط آن در ارتقاء فن آوری و نوآوری در صنعت پرداخته و تولید محصولات دانش بنیان را از نتایج آن عنوان کرد. 

در ادامه وحید عزیزخانی به اهمیت و گسترش همکاری دانشگاه و صنعت اشاره داشته و تاکید کرد که اساتید بسیجی در خدمت ارتقاء و پیشرفت این شرکت آماده گی لازم را دارا هستند. 

سپس ابراهیمی مدیر عامل شرکت رسا لوله پاسارگاد با عرض خوش آمدگویی به حاضرین، توضیحاتی مبنی بر روند تولید و صدور محصولات ارائه نمود. در پایان وی ضمن همراهی نمودن جمع اساتید بسیجی جهت بازدید از مجموعه های مختلف شرکت رسا لوله پاسارگاد از این دیدار ابراز خرسندی نمودند.

انتهای پیام/  

 

جهاد

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.