محفل انس با قرآن کریم با مشارکت اعضای حلقه صالحین و اساتید

استان زنجان
کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای ابهر برگزار نمود؛

محفل انس با قرآن کریم با مشارکت اعضای حلقه صالحین و اساتید

سرپرست دانشگاه به آمادگی دانشگاه با توجه به فضا و امکانات موجود در راستای حمایت از دانشجویان کارآفرین اشاره نمود که این مورد می تواند توسط اساتید برای دانشجویان توجیه و اطلاع رسانی گردد و بدین طریق بخش کوچکی از رسالت تحقق شعار سال نیز جامه عمل پوشانده شود.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان، کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای ابهر برگزار نمود؛

محفل انس با قرآن کریم با مشارکت اعضای حلقه صالحین و اساتید 

این برنامه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ با جزءخوانی قرآن کریم تحت عنوان "محفل انس با قرآن" در محل نمازخانه دانشکده فنی ابهر با حضور اعضای حلقه صالحین، سرپرست دانشگاه و مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه برگزار گردید. 

در ابتدای این مراسم معنوی پس از تلاوت آیات قرآن کریم، مهدی یوسفیان مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، برنامه های کانون بسیج اساتید در تحقق شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) را برای اعضای حلقه صالحین تشریح نمود و از اساتید درخواست نمود نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص: ۱- راهکار تحقق شعار سال ۲- نقش اساتید بسیجی در تحقق شعار سال ۳- نقش بسیج اساتید در مقوله عفاف و حجاب اعلام نمایند.

در ادامه این نشست مهدی صبوری سرپرست دانشگاه ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به اهمیت موضوع شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری "سال مهارتورم و رشد تولید" نامگذاری شده است پرداخته و خواستار حمایت اساتید درخصوص تحقق به شعار سال شد. وی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاهی کارآفرین می باشد که در امر اشتغال زایی دانشجویان قدم های مثبتی برداشته است، بخش ارتباط با صنایع را از جمله اولویت های دانشکده برشمرد که نقش اساتید در این زمینه نیز پر رنگ و حائزاهمیت می باشد. صبوری در بخش دیگری از صحبت های خود به آمادگی دانشگاه با توجه به فضا و امکانات موجود در راستای حمایت از دانشجویان کارآفرین اشاره نمود که این مورد می تواند توسط اساتید برای دانشجویان توجیه و اطلاع رسانی گردد و بدین طریق بخش کوچکی از رسالت تحقق شعار سال نیز جامه عمل پوشانده شود. سرپرست دانشگاه در ادامه موضوع عفاف و حجاب را مهمترین موضوع جامعه ایران اسلامی دانستند که می بایست تمامی اقشار جامعه شامل مسئولین، اساتید و... در قبال آن به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنند و بویژه جامعه بسیج اساتید نظرات و پیشنهادات سازنده خود را درجهت اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب ارائه نمایند.

انتهای پیام/  

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.