ششمین جلسه کارگروه اندیشه ورز تحقق شعار سال

استان زنجان
دفتر مرکزی بسیج اساتید استان زنجان برگزار نمود؛

ششمین جلسه کارگروه اندیشه ورز تحقق شعار سال

ماحصل این جلسات رسیدن به سه موضوع اساسی و اولویت دار نقش فساد در تورم، نقش مدیریت انسانی در تورم و نقش جنگ روانی و ترکیبی در تورم می باشد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان، دفتر مرکزی بسیج اساتید استان به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه زنجان برگزار نمود؛

 

ششمین جلسه کارگروه اندیشه ورز تحقق شعار سال 

 

این جلسه مورخ ۲۲ خردادماه به منظور هماهنگی برگزاری سمینار علمی با موضوع تورم در اتاق جلسات ریاست دانشگاه زنجان جلال بازرگان با حضور نمایندگان اندیشه ورز بسیج اساتید، بسیج مهندسین صنعت، بسیج مهندسین عمران، بسیج دانشجویی و معاون علمی پژوهشی سپاه استان برگزار گردید. 

در ابتدای جلسه محمدحسن شفائی مسئول کارگروه ضمن تشکر از میزبانی ریاست دانشگاه زنجان و تعیین زمانبندی جلسه، به ارائه گزارش کلی از روند جلسات برگزار شده کارگروه و موضوعات بحث شده پرداخت و اشاره نمود که ماحصل این جلسات رسیدن به سه موضوع اساسی و اولویت دار نقش فساد در تورم، نقش مدیریت انسانی در تورم و نقش جنگ روانی و ترکیبی در تورم می باشد، که ضرورت دیده شد تا در این خصوص در راستای برگزاری سمینار علمی و استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی برای تحقیق در موضوع تورم استفاده شود. 

در ادامه جلال بازرگان رئیس دانشگاه زنجان ضمن عرض خوش آمد به حاضرین، آمادگی خود و دانشگاه را در برگزاری سمینار علمی به همراه معاون پژوهش خود رحمانی، ابراز داشت و تاکید نمود: لازم است معاونت علمی سپاه استان به عنوان دبیر همایش انتخاب شده و اقدامات لازم برای طرح موضوع و اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح به عمل آورد و همچنین اشاره کرد که لازم است با اندیشکده هایی که در این زمینه فعالیت علمی داشته اند ارتباط گیری شود، دانشگاه از نظر محل اجرا و داوری مقالات کمک حال خواهد بود. 

در ادامه این جلسه عباس قنبری به ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و تفکیک مسئولیت برای اجرای بهتر سمینار و اقدام برای ارتباط گیری با سایت علمی اخذ مجوز همایش ها و تهیه پوستر تبلیغاتی و پیشنهاد اجرای آن در تابستان اشاره کرد. 

سپس علی رضاخانی معاون علمی پژوهشی سپاه استان به بحث ضرورت حرکت در مسیر ارتباط گیری با دانشکده علوم انسانی و پایکار آوردن آن ها و ترقیب اساتید برای ارائه مقاله و چاپ در مجلات مواردی را بیان نمود. 

در ادامه حمید ارجمندفر عضو بسیج اساتید به این موضوع که بایستی متولی مشخص شده و زمان اجرای برنامه هر چه زودتر تعیین و در نیمه اول شهریور ماه اجرایی گردد و به اهمیت دادن به ساختار های دولتی در ایجاد تورم پرداخت. 

سپس نواب صفوی اظهار داشت: نبایستی شعار سال در عنوان کنفرانس محدودیت ایجاد نمایند و تک وجهی به موضوع تورم پرداخته شود، چرا که عوال مختلفی در ایجاد و شکل گیری آن تاثیر دارد، خصوصا در اقتصاد هایی که از سنتی به صنعتی در حال تغییر و حرکت می باشند. 

در پایان مقرر گردید نماینده کارگروه در صورت ضرورت با نماینده دانشگاه زنجان رحمانی در خصوص جزییات تامل و ارتباط گیری نمایند. 

انتهای پیام/  

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.