بیانیه بسیج اساتید استان زنجان به مناسبت هفته عفاف و حجاب

استان زنجان

بیانیه بسیج اساتید استان زنجان به مناسبت هفته عفاف و حجاب

بیانیه هفته عفاف و حجاب

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان؛

⭕️بیانیه بسیج اساتید استان زنجان به مناسبت هفته عفاف و حجاب 

💠قیام مسجد گوهرشاد در ۱۳۱۴ و شهادت قریب به ۲۰۰۰ نفر از مردم این سرزمین گلگون ، به خاطر دفاع از حریم عفت و پاکدامنی ، بیانگر واقعیتی محض است که دفاع از  عفاف وحجاب فقط مختص زنان نیست زیرا که اکثر شهدای واقعه گوهرشاد، غیور مردان مشهد بوده اند که با ندای فطرت خود در این واقعه به خون غلتیده اند.
💠هجمه ها و تلاش های رسانه محور دشمنان قسم خورده هویت و فرهنگ ایرانی اسلامی بر روی مقوله حجاب و عفاف با محوریت زنان و دختران این سرزمین بیانگر زبونی و نقص در شناخت دشمنان نسبت به فطرت انسانی و ریشه های ایرانی است.
💠 انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری امام راحل (ره) و با زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله)،  هویت بخشی به زن مسلمان ایرانی را در دستور کار دارد ؛  نه مانند «زن غربی» نگاه ابـزاری به زن دارد نه مانند «زن شرقی» انزوای او را می خواهد ؛ بلکه انسان سازی،  هویت اجتماعی را درالویت می داند.
💠به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله)، زن محجبه مسلمان نقش آفرین ایرانی، به عنوان «الگوی زن مسلمان» به جامعه جهانی معرفی شد و این مهم، مرهون رعایت حریم عفت ورزی و حجاب است.
💠در این مقطع تاریخی که دشمنان و غرب گدایان، تجربه شکست خورده حذف حجاب و عریان سازی دختران و زنان  را در دستور کار دارند برهمه اهل فضل، قلم، فرهنگ و ادب این مرز و بوم فرض است با حماسه جهاد تبیین وبازخوانی تاریخی، فرهنگی و اجتماعی ادوار مختلف فرهنگ غرب، ویرانی های حاصل از فقدان عفت و حیا را به خانواده ها، جوانان و نسل جدید به نمایش بگذارند.
💠بی شک ابزار مناسب مقابله در جنگ رسانه ای و جنگ شناختی باطل، کار رسانه ای و شناختی حق است. لذا بدون طرد جوانان با روش سردار شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی با ایجاد رابطه ای انسانی و شایسته، به دستور شرع و قرآن عمل خواهد شد.
💠ما اساتید بسیجی با تأسی به مکتب امامین انقلاب و هم پیمان با خون شهدا که کلید واژه پربسامد وصیت نامه آنها حجاب وعفاف است عهد می بندیم جهادگر تبیین در مقوله فرهنگ عفت، حیا و پاکدامنی در بین جوامع هدف خود باشیم.
والسلام علی من اتبع الهدی


انتهای پیام/ 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.