بیانیه نهضت استادی بسیج زنجان

استان زنجان

بیانیه نهضت استادی بسیج زنجان

محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان، 

بیانیه نهضت استادی بسیج استان زنجان در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاه چراغ شیراز و شهادت و زخمی شدن تنی چند از هموطنانمان 

بسم الله الرحمن الرحیم
َمَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِيِّهِ سُلْطَانًا فَلَا يُسْرِفْ فِي الْقَتْلِ ۖ إِنَّهُ كَانَ مَنْصُورًا(اسرا/۳۳)
بار دیگر جریان  نفاق و تکفیر با حرکتی مذبوحانه و با وحشی گری گلوله بر مردم شریف ایران گشود و جمعی از زوار محترم حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهم السلام را شهید و مجروح ساخت.
این حرکت حاصل جمع تفکرات تروریست های تکفیری و صهیونیستی است که ازهرفرصتی برای ایجاد شکاف و تفرقه بین حاکمیت و مردم بهره برداری می کنند و تعدادی فریب خورده داخلی نیز باعلم وطن فروشی پازل دشمنان این سرزمین اهل بیتی را تکمیل می کنند درحالی که آب در هاون کوبیدن است . اینها بدانند به فرموده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ما ملت شهادتیم و این یک اصل از انقلاب ماست که از آن عدول نخواهیم کرد.تقاص خون وقایع حرم مطهر شاهچراخ به نحو شایسته ای از عاملان، آمران و حامیان اخذ خواهد شد.
 بدیهی است امت بصیر ایران با حمایت همیشگی  خویش ، بار دیگر دشمنان اسلام و نظام اسلامی را ناکام کرده و حسرت ایجاد اختلاف در صفوف ملت ایران و رخنه در بنیان مرصوص نظام اسلامی را بر دل منافقان و کفار بالاخص آمریکا و اسرائیل خواهند گذاشت.
ما اساتید بسیجی استان زنجان با اعلام انزجار از این اقدامات ذلیلانه،  شهادت تنی چند و جراحت سایر عزیزان را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران و خانواده‌ شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده، علو درجات آن شهیدان بزرگوار و عافیت مجروحین عزیز را از درگاه خداوند متعال خواستاریم و از تمام مسئولین ذیربط برخوردی عبرت آموز و در تراز را مطالبه می نماییم.


انتهای پیام/ 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.