جلسه با ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان

استان زنجان

جلسه با ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان

جلسه دیدار جمعی از اعضای هیئت اندیشه ورز

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان، دفتر مرکزی بسیج اساتید استان زنجان برگزار نمود؛ 
جلسه دیدار جمعی از اعضای هیئت اندیشه ورز دانشگاه های فنی الغدیر و قائم استان زنجان با حضور قاسمی ریاست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای استان به همراه جانشین بسیج اساتید استان زنجان و مدیر محترم معاونت فضای مجازی سپاه استان.
در ابتدا جانشین بسیج اساتید ضمن تبریک انتساب آقای قاسمی در مسئولیت خطیر ریاست دانشگاه و بیان اهمیت دانشگاه های فنی در عرصه ی نبرد اقتصادی و تربیت نیروی ماهر و توانمند برای مدیریت چرخه ی اقتصادی کشور به بیان گوشه هایی از فعالیت ها و اقدامات کانون های بسیج اساتید استان، ماموریت های ابلاغی سال ۱۴۰۲، نشست های بصیرتی و تبیینی برگزار شده و همچنین اقدام برای برگزاری جشنواره علمی شهید چمران پرداخت.
وی همچنین به ظرفیت عظیم سرمایه انسانی موجود در بسیج اساتید اشاره و به کارگروه های علمی تشکیل شده پرداخت. سپس آقای مصطفی ملکی مدیر معاونت فضای مجازی سپاه استان با اشاره به ماموریت های موسسه در زمینه تولید محتوای فاخر رسانه ای و تامین خوراک رسانه ای برای کانال های تشکیل شده در فضای مجازی و ضرورت استفاده از ظرفیت و دانشجویان رشته های مربوطه در دانشگاه های فنی استان در این زمینه و همچنین استفاده از تجارب ارزنده اساتید در بیان واقعیت ها و تبیین پدیده های ملی و بین المللی پرداخت و خواستار برگزاری تعاملات بیشتر در این زمینه شد. 
در ادامه تک تک اساتید حاضر در جلسه ضمن تبریک مسولیت به ریاست دانشگاه به بیان پیشنهادات خود در زمینه های ..بازگشایی دانشگاه ها، مسایل امنیتی محیط های علمی، توجیه اساتید، جهاد تبیین، بیانیه گام دوم و استفاده از نظرات اساتید در کارگروه های مختلف علمی پرداختند.
درنهایت هادی قاسمی ضمن تشکر از بانیان تشکیل این جلسه و خوشامد گویی به میهمانان بعد از بیان خاطرات شخصی از ضرورت کار در فضای مجازی و اهمیت جهاد تبیین و بیان واقعیت های کشورهای غربی که به غلط با اهداف مغرضانه برای جوانان این مرز و بوم ظاهری آراسته نشان داده میشوند به موارد ذیل اشاره نمود:
۱- اهمیت امنیت و عامل موفقیت کشور در بستر این امنیت ایجاد شده
۲- تلاش دشمنان برای برهم زدن امنیت کشور
۳- اهمیت شناخت جنگ ترکیبی
۴- ضرورت اقدام اساتید برای جهاد تبیین و بیان واقعیت ها برای جوانان
۵- ضرورت تشکیل جلسات تبیینی برای اساتید
۶- اعلام آمادگی برای حمایت از برنامه های بسیج خصوصا بسیج اساتید.
۷- تاکید بر اهمیت اجرای برنامه های کاربری و دارای خروجی و عملیاتی بودن.
۸- ضرورت تشکیل کارگروه های مختلف علمی از اساتید و اهمیت حمایت از دانشجویان نخبه و دارای پروژه های تحقیقاتی.

.

انتهای پیام/ 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.