حضور سید احمد موسوی در شبکه تلویزیونی

استان زنجان

حضور سید احمد موسوی در شبکه تلویزیونی

ترور و تروریسم

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان، به همت مدیریت تحلیل و بررسی دفتر استانی و مشارکت شبکه تلویزیونی اشراق استان برگزار گردید؛

🔸حضور سید احمد موسوی در برنامه تلویزیونی ترور و تروریسم که گوشه هایی از مطالب بیان شده  به شرح ذیل می باشد؛

🔹تا قبل ازجمهوری اسلامی ایران کشورها دو گونه بودند ؛ یا سلطه پذیر بودند یا سلطه جو ؛ شق سومی برای کشورها وجود نداشت؛ انقلاب اسلامی که متولد شد گفتمان سومی به وجود آمد که تحت این گفتمان هم سلطه پذیری و هم سلطه جویی مذموم بود؛ همین گفتمان کافی بود تا قدرتهایی که سالها تنها با تغییر جهت ناو هایشان حکومت یک کشور را ساقط می کردند احساس خطر کنند.
ابتدا سعی کردند با کمک نیروهای وفادار به شاه که متاسفانه تعداد کمی از آن هاشناسایی شد اقدام به سرنگونی انقلاب کنند که با تسخیر سایت کپکان و لانه جاسوسی این امر میسر نشد؛ سپس سعی کردند که حضرت امام (ره) باحمله هوایی از پایگاه شکاری همدان ترور کنند که این قضیه هم با الطاف الهی ابتر ماند.
ازجمله اقدامات دیگر دشمنان گفتمان جمهوری اسلامی ایران ترور لیدرها و متفکرین انقلاب بود که تاحدودی موفق شدند.
درحقیقت ایران قربانی ترور و تروریسم در معنای خاص آن می باشد که صدای هیچ نهاد حقوق بشری به خاطر آن بلند نشد ونمی شود.
ایران بیشترین شهدایی را تقدیم کرده که همه در قالب ترور بوده است از رئیس جمهور تا افراد عادی همه فدا شده اند.
در این میان نقش گروهی به نام منافقین که در ابتدای انقلاب با نام مجاهدین فعالیت می کرد پررنگ تر است؛ منافقین اولین گروهی بودند که به طور مسلحانه اقدام به مبارزه علیه انقلاب کردند.
درزمان جنگ عراق علیه ایران هم این منافقین بودند که به یاری صدام شتافتند و زمانی که کشور درحال جنگ بود این گروه ضمن حضور در جبهه ها و جنگ علیه رزمندگان اسلام در داخل کشور هم مشغول ترور و آزار و اذیت مردم ونا امن کردن کشور بودند.
اما در فضای امروز دنیا؛ کشورهایی که بیشتر از همه شعار دموکراسی و آزادی می دهند پناهگاه این گروهک شده اند.
اگر در چرایی این کار جویا باشید به یک نکته می رسیم وآنهم هم مسلک و هم مرام بودن اینان درجهت مبارزه با انقلاب اسلامی است.
اما جمهوری اسلامی با پافشاری بر منطق انسانی خود تا ظلم و ظالم هست به مبارزه خود با مستکبران عالم ادامه خواهد داد.


انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.