جلسه هم اندیشی و تبیینی اساتید دانشگاه های استان زنجان

استان زنجان

جلسه هم اندیشی و تبیینی اساتید دانشگاه های استان زنجان

با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان زنجان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد زنجان برگزار نمود؛

جلسه هم اندیشی و تبیینی اساتید دانشگاه های استان زنجان با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان و جمعی از اساتید دانشگاه های استان زنجان روز سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان برگزار شد.

.

محسن افشارچی استاندار زنجان این جلسه به تحلیل فضای اجتماعی و سیاسی جامعه در برهه های مختلف بعد از انقلاب پرداخت و بر لزوم توجه به توسعه برای تعالی کشور پرداخت.

در ابتدای این نشست استاندار زنجان گفت: با معاون اجرایی رئیس جمهور بحث تحلیلی روز شنبه ۶ اسفند را مطرح کردم که طرح تعطیلی این روز جهت بررسی به کمیسیون ارسال شده است.

وی به متدهای انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: ما در نظام انتخابات از روش مردم سالاری متکثر استفاده میکنیم، اگر بخواهیم اصلاحی در مملکت اتفاق بیافتد و این مهم فقط از طریق رای دادن ممکن است.

در این نشست تعدادی از اساتید دانشگاه های استان زنجان به طرح دیدگاه های خود پیرامون موضوع انتخابات و مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند پرداختند.

استاندار زنجان در پاسخ به دانشجویی مبنی بر بی طرفی مجریان در انتخابات گفت: آخرت خود را به دنیای هیچکس نخواهم فروخت و شما سعی کنید آخرت خود را به دنیای هچکس نفروشید. 

.
 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.