جلسه بصیرتی

استان زنجان

جلسه بصیرتی

با موضوع انتخابات برای اعضای کتابخانه دانش شهر زنجان با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان زنجان، دفتر مرکزی بسیج اساتید استان زنجان برگزار نمود؛

جلسه بصیرتی با موضوع انتخابات برای اعضای کتابخانه دانش شهر زنجان با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان

این نشست با سخنرانی سید فرشید جعفری پابندی در مورخه ۹ اسفند در سالن جلسات کتابخانه با حضور ۳۵ نفر از جوانان که عموما جزو رای اولی های انتخابات بودند برگزار گردید.
در ابتدا جانشین بسیج اساتید ضمن تشکر از متولیان تشکیل این نشست اشاره ای به ضرورت حضور حداکثری در انتخابات و نقش آن در ایجاد ایران قوی و تلاش در ساختن یک جامعه ی حکومتی مستحکم با پشتوانه ی رای مردم دانست.
در ادامه سخنران مراسم فرشید جعفری ضمن تشریح نظم سیاسی حاکم در دنیا و مکتب های سیاسی فعال و تشریح نحوه ی نقش آفرینی مردم در حکومت های مختلف و تاریخچه دموکراسی و تحلیل فلسفه و نظرات سیاست مداران مطرح دنیا پرداخت و به سیستم حکومتی اسلامی بعد از انقلاب ۵۷ به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و تغییرات سیاسی که به واسطه وقوع آن ایجاد شد و ساختار های حاکمیتی و مردم سالاری در دنیا را تغییر داد اشاره نمود و به بیان تجربه ی چهل ساله ی انقلاب در برگزاری انتخابات مختلف و وارد کردن مردم به عرصه ی نقش آفرینی در مدیریت نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره نمود. وی در ادامه مطالب خود به برنامه ریزی دشمن برای ایجاد اختلاف و جدایی بین مردم و حکومت در طول سالیان متمادی در عرصه های مختلف جنگ سرد، جنگ نرم و جنگ شناختی اشاره کرد و به بحران سازی های مختلف استعمارگران غربی که به ظاهر خود را آزادی خواه و قانون مدار جلوه میدهند اشاره نمود و تاکید کرد که در حال حاضر علی رغم قبول واقعیت های جامعه مثل گرانی، بی کاری، مشکلات اقتصادی و ... حضور پای صندوق های رای یک امر ضروری  و حیاتی بوده و میتواند عامل نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان گردد و باعث داشتن یک نظام قوی به واسطه ی انتحاب یک نماینده اصلح یک مجلس قوی داشته باشیم تا بتوان مشکلات را حل کرد. در پایان برنامه پرسش و پاسخ صورت گرفت و فرشید جعفری به ارائه پاسخ پرداخت.

.

انتهای پیام/ 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.