دیدار رئیس و جانشین سازمان با امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان طارم

استان زنجان

دیدار رئیس و جانشین سازمان با امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان طارم

در سفر به شهرستان طارم انجام شد.

به گزارش دفتررسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان، در تاریخ نهم شهریورماه سال جاری با حضور رییس و جانشین نهضت استادی بسیج استان در دفتر امام جمعه شهرستان طارم از حجت‌الاسلام و المسلمین منصوری امام جمعه شهرستان دیدار به عمل آمد.

در ابتدای این جلسه‌ی تعاملی، امام جمعه شهرستان در خصوص اهمیت استاد و دانشگاه در جامعه و فرمایشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) مطالبی را بیان و ضرورت تلاش برای تغییر فضای دانشگاه‌ها به سبک اسلامی و مقابله به مثل با فرهنگ غربی و حل مشکلات جامعه با ارائه راه حل‌های علمی را گوشزد کردند.

در ادامه رئیس محترم سازمان در خصوص ماموریت‌های بسیج اساتید، نقش سازنده ائمه جمعه در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی تربیتی سازمان و همچنین تغذیه محتوایی جلسات و هیئت‌های اندیشه‌ورز مطالبی را بیان فرمودند.

لازم به ذکر است که در ادامه با حضور در دفتر فرمانده محترم سپاه ناحیه شهرستان طارم، سرهنگ حسینی راد، به همراه مدیر محترم دفتر بسیج اساتید دانشگاه ازاد طارم خانم دکتر جعفری با ایشان دیدار و در خصوص ضرورت پشتیبانی و تعامل سازنده سپاه ناحیه و کانون و اهمیت نقش اساتید در حمایت از دولت سیزدهم تبادل نظر به عمل آمد.

.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.