نشست روشنگری هیئت‌های اندیشه‌ورز و حلقات صالحین نهضت استادی بسیج استان

استان زنجان

نشست روشنگری هیئت‌های اندیشه‌ورز و حلقات صالحین نهضت استادی بسیج استان

با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان، نشست روشنگری هیئت‌های اندیشه‌ورز و حلقات صالحین کانون های نهضت استادی بسیج استان با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه زنجان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر در نشست بصیرتی با اساتید اندیشه‌ورز بسیجی و حلقات صالحین دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به شریعت و شرایط خاص آن عنوان کرد در هر زمان و با توجه به نیاز جامعه گاهی نوع اداره‌ی زندگی انسان‌ها متفاوت می‌شود که به آن نیز شریعه گفته می‌شود.

ایشان با اشاره به اینکه دین یک دانش است، بیان داشت: انسان از زمان ورود به مدرسه و تا دریافت بالاترین رتبه علمی در این دوره در حال آموختن یک موضوع است که آن هم دانش است.

وی با بیان اینکه شریعت منشور اداره زندگی انسانهاست، تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) کامل‌ترین منشور زندگی را برای انسان‌ها آورده است.

ایشان در ادامه تصریح کردند: دومین موضوعی که برای استمرار، استقرار و حاکمیت جبهه حق و الهی نیاز است اول بحث رهبری الهی و دوم بحث شریعت منشور اداره زندگی است.

این مسئول تاکید کرد: منشور اداره زندگی در شریعت نبوی استمراری و در نبوت خاتمیت است.

 

.

 

.

 

دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.