جلسه تکریم و معارفه مسئول کانون دانشگاه پیام نور واحد ابهر

استان زنجان
دفتر مرکزی بسیج اساتید استان زنجان برگزار کرد.

جلسه تکریم و معارفه مسئول کانون دانشگاه پیام نور واحد ابهر

جلسه تکریم و معارفه باقر محمدی به عنوان مدیر جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور ابهر

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان، دفتر مرکزی بسیج اساتید استان به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور واحد ابهر جلسه تکریم و معارفه باقر محمدی به عنوان مدیر جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور ابهر با حضور محمدرضا پور هروی رئیس دانشگاه پیام نور ابهر، شادعلی توحیدلو معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان، یوسف اسمعیل پور جانشین سازمان، محمد زارعی مسئول نیروی انسانی سازمان، رضا ذوالقدر مدیر سابق کانون بسیج اساتید دانشگاه و جمعی از کارکنان دانشگاه و اساتید بسیجی در اتاق جلسات برگزار گردید.

.

در ابتدای این جلسه محمدرضا پور هروی رئیس دانشگاه پیام نور ابهر مطالبی در مورد دانشگاه اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: تحول هر جامعه یکی از شاخص‌‌های ارزیابی پیشرفت آن جامعه محسوب می‌شود و دانشگاه‌ها از جمله نهادهای متولی این امر هستند. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای تحول صحیح دانشگاه، ضرورت توجه به دانشگاه اسلامی و علم اسلامی را مطرح نموده‌اند و از جامعه علمی و مسئولان در این خصوص مطالباتی داشته‌اند؛ چرا که دانشگاه به عنوان یکی از نهادهای اصلی متولی تربیت نیروی انسانی، انسان ساز و تولید کننده علوم مورد نیاز جامعه، نقش بسیار مهم در اسلامی کردن جامعه و فرهنگ دارد.

در ادامه این جلسه شادعلی توحیدلو معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان زنجان مطالبی در رابطه با یکی از مهم ترین برنامه های سال بیان کرد و گفت: جبهه علمی فرهنگی یکی از مهم ترین برنامه های سازمان بسیج اساتید می باشد که باید این جبهه در هر کدام از شهرستان ها تشکیل شود. وی در ادامه سخنان خود افزود: هدف از تشکیل جبهه علمی فرهنگی احصاء مسائل و مشکلات شهر بصورت تخصصی و با استفاده از ظرفیت های اساتید بسیجی می باشد که اعضا این جبهه را امام جمعه شهرستان، فرماندار، شهردار و اساتید صاحب نظر در زمینه های مختلف را تشکیل میدهند.

.

در ادامه یوسف اسمعیلی پور جانشین بسیج اساتید استان زنجان با اشاره به عملکرد رضا ذوالقدر مدیر سابق کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور ابهر، بیان کرد: مسئول سابق کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور ابهر عملکرد خوب و قابل قبولی در اجرای برنامه های سال را از خود برجای گذاشته است و امید است باقر محمدی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه با یاری خداوند و مشورت گرفتن از رضا ذوالقدر مدیر سابق کانون بسیج اساتید بتواند به هدف های مشخص شده سازمان بسیج اساتید دست یابد.

.

گفتنی است در پایان این جلسه از رضا ذوالقدر مدیر سابق کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور واحد ابهر تقدیر به عمل آمد و حکم سرپرستی باقر محمدی به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور ابهر به ایشان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.