بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد خدابنده

استان زنجان

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد خدابنده

در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان زنجان؛

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ لا يَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّما نُمْلِي لَهُمْ خَيْرٌ لِأَنْفُسِهِمْ إِنَّما نُمْلِي لَهُمْ لِيَزْدادُوا إِثْماً وَ لَهُمْ عَذابٌ مُهِينٌ‌»
و كسانى كه كافر شدند، مپندارند مهلتى كه به آنان مى‌دهيم برايشان خوب است، همانا به آنان مهلت مى‌دهيم تا بر گناه (خود) بيفزايند و براى آنان عذابى خواركننده است. (سوره مبارکه آل عمران آیه 178)

رژیم منحوس، جعلی و نژادپرست صهیونیستی، این غده سرطانی کل دنیا، به هر جنایتی دست میزند تا شاید چند صباحی بیشتر به زندگی ننگین خود ادامه دهد؛ غافل از اینکه به حکم الهی تنها عذاب دنیوی و اخروی خود را شدیدتر میکند. در تازه ترین و هولناکترین آنها که باور آن واقعاً سخت و دشوار است و دل هر انسانی را به درد می آورد، بیمارستان شفا در غزه را مورد تهاجم قرار داده و صدها تن از جمله کودکان معصوم و بیدفاع و حتی کادر پزشکی و درمانی را به شهادت رسانده و وحشتناک تر از همه، به زنان فلسطینی تجاوز کرده است. این در حالیست که مسلمانان روزه دار و مظلوم غزه، در سایه محاصره وحشیانه صهیونیستها حتی از دسترسی به آب و غذا محرومند. به نقل از امیرالمومنین حضرت علی (ع)، اگر هر مسلمان و (بلکه هر انسانی) این مصیبت را بشنود و دق کند سزاوار است و جای ملامت نیست. (خطبه 27 نهج البلاغه)
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده با قلبی آکنده از غم و اندوه، ضمن محکومیت شدید این اقدامات که نقض آشکار تمام قوانین بین المللی و کنوانسیون چهارم ژنو است خواستار همبستگی همه آنان که منادی انسانیت هستند برای استفاده از همه ظرفیتها جهت توقف نسل کشی و پاسخ کوبنده به اشغالگران قدس شریف است و از سایرین که با سکوت منفعت جویانه خود مصداق «... صم بکم عمی فهم لا یعقلون» هستند، انتظاری ندارد چرا که اساساً انسان نیستند و پست تر از حیوانند. (... اولئک کالانعام بل هم اضل)
به یاری خداوند متعال، ظفر و پیروزی رزمندگان اسلام نزدیک است.


انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.