بیانیه دانشگاه پیام نور زنجان

استان زنجان

بیانیه دانشگاه پیام نور زنجان

در محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان زنجان؛

بیانیه دانشگاه پیام نور زنجان

بسم الله الرحمن الرحیم
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

جنایت فجیع هتک حرمت بانوان و کشتار و قتل عام زنان و کودکان فلسطینی در بیمارستان الشفای غزه توسط دولت تروریستی غاصب و جنایتکار اسرائیل، دل هر انسان آزاده و دارای وجدان را به درد می آورد. 
آدمکشان نژادپرست حاکم بر اسرائیل با پشتیبانی دولت های غربی و استعماری و دولت های ذلیل منطقه ای تابعشان، از نسل کشی و قتل عام بیش از سی هزار نفر و زخمی و مجروح کردن بیش از صدهزار کودک، زن و مرد فلسطینی سیر نشده و در پی ریشه کنی کامل ملت فلسطین و اهالی غزه از محل زندگی آبا و اجدادی خود هستند و با جنایات خود درصدد التیام ضربه اساسی عملیات هفتم اکتبر هستند؛ اما به یاری خداوند متعال، جنایات متعدد و فجایع هولناک آنها عمرشان را کوتاه تر از قبل خواهد کرد و ملت فلسطین آزادی را همان گونه که رهبر معظم انقلاب وعده داده اند در آینده نه چندان دور، به خود خواهند دید.
دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان زنجان ضمن اعلام حمایت خود از مردم مظلوم غزه و محکومیت این جنایت شنیع و وحشیانه و همدردی با مردم مظلوم و حمایت از مقاومت ملت و رزمندگان فلسطین در برابر جنایات بی شرمانه صهیونیست‌ها، از همه آزادیخواهان و انسان‌های عدالت‌طلب و تمام نهادهایی که می‌توانند حامی مظلوم و خصم ظالم باشند می‌خواهد که از هیچ کمک و اقدامی برای تسریع در سقوط این رژیم جعلی دریغ نکنند. به امید پیروزی  ملت فلسطین و اقامه نماز در قدس شریف ان‌شاءالله».


انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.